Subject: N25508: NOTAM A0551/25 väljastatud (ID:25508)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Feb 2025 11:44:45 +0200

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 25508 alusel, mis saabus meile 12-02-2025 
08:56, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A0551/25
(A0551/25 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/010/5911N02451E002 A)EETT 
B)2502181000 C)2502181500 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2585UAS ESTABLISHED DUE 
TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI 2KM RADIUS CENTRED ON 591123N 0245042E. 
PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 5331 6552. 
F)SFC G)1000FT AMSL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.